دوسش دارم اما به کی بگم؟

غرورمو شکستم ببین حالا به کجا  رسیدم...

 

یه جایی که انتهاش معلوم نیست....

میخوام برم برم یه جایی که ارامش توش حرف اول رو بزنه....

محمدم عاشقانه میپرستمت

اما تو راست گفتی ما دیگه هیچ تعهدی نسبت به هم نداریم...

با هرکی هستی خوش باش اما بدون یکی اینجا هست که به یادته....

دلم خیلی شکسته....خیلی خستم....

۴روزه نخوابیدم

دلم میخواد به یه خواب ابدی برم

دیگه از دوری و دوستی خسته شدم....

آهای مردم روی احساسم پا نزارید لیز میخورید....

حتی اونم خوشحاله که از اسرات این جسمه خسته رها شده،حالا دیگه ازاده که بره،بره جایی که دیگه مجبور نباشه وقتی من خون گریه میکنم جای اشکو تو چشام پر کنه.اره!چون دیگه من گریه نمیکنم.

فقط... راستش فقط یه خورده سردمه!

دلم میخواد بخوابم،یه خواب اروم و ساکت،یه خواب طولانی ،شاید تا ابد...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 13 آبان 1390برچسب:,ساعت 12:56 توسط nikta|


قالب وبلاگ Ainaz