دوسش دارم اما به کی بگم؟

زندگي به من آموخت چگونه اشك بريزم...

 اما اشك به من نياموخت چگونه زندگي كنم..

زندگي به من آموخت درد و رنج چيست...

 ولي به من نياموخت چگونه تحملش كنم...

زندگي به من آموخت بي صدا گريستن را...

 پس تا هست......زندگي بايد كرد...

تا عشق هست......عاشق بايد بود...

 تا دوستي هست......دوست بايد داشت...

 تا دل هست......بايد باخت...

 تا اشك هست......بايد ريخت...

 تا لب هست......بوسه بايد كرد...

 تا معشوق هست......عاشق بايد بود..

 تا شب هست......بيدار بايد بود...

 تا هستي......بايد بود


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 12 آبان 1390برچسب:,ساعت 15:45 توسط nikta|


قالب وبلاگ Ainaz