دوسش دارم اما به کی بگم؟

منو گذاشت ورفت... حتی فرصت نداد بپرسم چرا؟! همیشه همینطور بود هیچوقت بهم فرصت

نمی داد حتی واسه جبران... نخواست بمونه "رفت که به آرزوهاش برسه" اون جایی رو داشت

بره، من کجارو دارم؟! تا حالا به این فکر کردین که بخشیدن چقدر سخته؟ به ظاهر بخشیدی ولی

ته دلت یه چیز دیگه میگه. هنوزم داغش رو قلبم سنگینی میکنه بقیه میگن بذار بره اون اگه تورو

میخواست می موند ولی نمیتونم دست خودم نیس تحمل این یکی رو ندارم. این وبلاگم درست

کردم واسه همه اونایی که درد منو دارن دوس دارم وبلاگم با بقیه وبلاگا متفاوت باشه اینجا جای

من و تو هست منو تویی که بدجور دلمونو شکستن اگه متن و مطلبی خواستین کافیه فقط

موضوع بدین براتون میذارم فقط جون لیلا نظر یادتون نره باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بووووووووووووووس...

راستی اینم واسه اونی

که برا همیشه رفت***گفتی ما به درد هم نمیخوریم... ولی هیچوقت نفهمیدی که من تورو

واسه دردام نمی خواستم...***



نظرات شما عزیزان:

raha
ساعت13:02---27 آبان 1391
آخ۰۰۰۰که لیلا جون جوری قلبم شکسته که نمیتونم حتی یک تکه ه اش رو پیدا کنم! حالم خوب نیست احساس میکنم در گیرودار بازی سرنوشت سخت ترین ضربه را از کسی خوردم که جز به اعتمادش دل نبستم!از همه بدترش این هست که ندونی به چه جرمی داری مجازات میشی!!!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 1 آذر 1390برچسب:,ساعت 19:14 توسط nikta|


قالب وبلاگ Ainaz